lørdag 21. februar 2009

Vurderer å bestille time hos privat gynokolog

Siden jeg er veldig misfornøyd med oppfølgingen jeg får av gynokologen min har jeg lyst til å bestille time hos privat gynokolog. Men jeg må først finne ut om de kan henvise til offentlig prøverør hvis det viser seg at vi trenger det. Jeg skal sende en mail til en klinikk og høre :)
Jeg har ikke vært inne på gu siden april i fjor, og jeg har gått på hormoner i 10 mnd, så syntes det er veldig rart at gynokologen syntes det er greit. På 4 Pergotime kurer har jeg tatt 1 blodprøve for å sjekke om jeg hadde eggløsning, ingen ul eller noe...

1 kommentar:

  1. jeg syns det er kjempe rart at dere ikke har fått bedre oppfølging ..
    min gyn sier at 3 kurer er nok ... blir man ikke gravid da så må man ty til andre tiltak..
    har du hørt noe fra den andre klinikken?

    SvarSlett